Det virtuella samtalet

En blogg om den virtuella referenstjänsten Bibblan svarar

Kundnöjdhetsundersökning

Just nu håller vi på att genomföra en kundnöjdhetsundersökning av Bibblan svarar. En enkät gick igår ut till knappt 400 frågeställare. Det är personer som har ställt frågor under de senaste månaderna.

Än så länge har vi fått mycket positiv respons, men det finns också delar som vi ser att vi behöver jobba mer med. Vi kommer att sammanställa resultatet i början av februari och delge det till alla som arbetar med tjänsten, samt till huvudmännen.

Något som också kommer att ske under början av året är framtagning av tryckt marknadsföringsmaterial att använda ute på biblioteken. Vi har också planer på annan typ av marknadsföring, som vi återkommer till inom kort.

Hälsar Samordnarna
Anna, Anna-Stina, Bertine, Elisabet, Lennart

Postat i:operatörsinformation, utvärdering

3 Responses - Comments are closed.

  1. Charlotte skriver:

    Det är fantastiskt att det finns en frågetjänst där man kan skicka en lösryckt rad ur sitt minne från en dikt, eller ofullständigt beskriva handlingen i en bok man läste för länge sedan, och så få svar och hitta boken igen! (Och få svar på en massa andra frågor också).

    Det är ovärderligt gott!

  2. Roligt med positiva kommentarer!🙂

Följ oss i twitter!

Fel: Twitter svarade inte. Vänta några minuter och uppdatera den här sidan.

Kategorier

Till Bibblan svarar
Till Bibblan guidar

Om bloggen

Det här är en blogg som handlar om Sveriges nationella virtuella referenstjänst Bibblan svarar. Bloggen riktar sig främst till dem som arbetar med tjänsten, men även till andra intresserade.

SAMORDNARE

Sofia Murray
sofia.murray@malmo.se
Malmö stadsbibliotek

Gunilla Fors
gunilla.fors@malmo.se
Malmö stadsbibliotek

%d bloggare gillar detta: